Öststater, julgran och dubbelironi.

ok. Här kommer prebilder från Öststatsfesttemakvällen. Snygga nitjeans, för kort, snygg rosa väst med trådar i olika färrger som sticker ut av oklara estetiska skäl. Joe McIntyrepin också. bra där.

dessutom en bild på Emmas Julgran som vi nyss (ok, jag drack mest glögg) dekorerat. den är typ 30 cm hög och mycket söt.

plus en bild på en kaffemugg som jag nästan tänkte köpa. jag tog med den för att illustrera ett fenomen jag inte vetat vad jag ska kalla, men nu kommit på att det bör heta dubbelironi. Muggen i sig ska ju vara rolig, men är inte det (det står – man måste inte vara galen för att jobba på den här arbetsplatsen, men det underlättar). det blir då roligt att köpa en sån fast humorn tar en vända till om ni fattar. dubbelironi helt enkelt!

2 svar to “Öststater, julgran och dubbelironi.”

  1. att du aldrig inser vilken jävla pajas du är

  2. var det inte du som skrev något om dumt inlägg nyss? det här är farligt nära att inte få plats i min ganska rymliga tolerans för otrevliga kommentarer. Du är, liksom alla andra idioter, välkommen att aldrig sätta din fot i närheten av min blogg.

    Hej då.

Kommentera

