You know my name.

Hej, kära vänner!

Nu lackar det mot jul (ett obegripligt uttryck som används såhär års) och jag har övat på att sjunga så man hör vad jag säger. Jag kan ju inte prata ordentligt, men jag tycker själv att jag blir mer begriplig när jag sjunger. Det är som med folk som stammar. Ibland är det lättare att sjunga. Jag kan till och med höra bokstaven ”R” emellanåt här. Jag har övat på Chris Cornells schlagerdänga you know my name från förra bondfilmen.

http://www.fredrikpettersson.net/musik/musik/you%20know%20my%20name.MP3

Kan du höra allt jag sjunger är jag hemma. om ni behöver hjälp och jag har misslyckats finns facit här

http://www.metrolyrics.com/you-know-my-name-lyrics-chris-cornell.html

Nu ska jag flyga till Halmstad för att fira jul! Departure in 2 h 37 minutes.

 

LET`S GO!!

2 svar to “You know my name.”

  1. God jul på dig i Halmstad! Kram från Rick som dricker sitter och champagne hemma hos Em.

  2. Ja, Erika. Det syns nästan på ditt inlägg att det dricks någon form av alkohol. Bara du inte ger dig in i diskussioner om golden gaytimne så blir det nog bra ändå. Jag ringer och önskar god jul på julafton. puss!

Kommentera

