God jul till dig från mig!

Idag är jag i Lund och firar jul med min moster och familj, samt lite övrig släkt och resten av min familj. Huset de bor i är ett riktigt slott. Särskilt ont om pengar har de inte. När man tittar i tidningshögen ser man också prenumerationer på tidningar som heter typ ”gods och herrgård”, ”guns and drömvillan” , ”min trädgård är mitt tempel” och liknande. På julmiddagen nyss var det också fullt av skämt i stil med – ”man har väl njuren att tänka med”, samtidigt som man pekar på huvudet (asgarv i 30 sekunder. lol, alltså…).

En vanlig dag brukar en bit över 100 människor (253 som mest. Helt galet. Jag känner inte 253 människor) läsa den här bloggen. Idag har 23 personer tittat in. Jag vet inte om jag tycker det är tragiskt eller roligt att en enda kotte surfar in här på julafton. Jag ska ju inte säga något som sitter här själv nu, men jag vill önska er alla en riktigt god avslutning på julen.

Jag hoppas att du har det supermysigt där du är. Att du har fått fira jul med de du vill vara med. Att ni har ätit gott. Att ni har skrattat mycket. Att du har fått och gett kärleksfulla presenter. Att du tänker på dem som eventuellt har lämnat dig under året. Jag hoppas att du är nöjd med ditt år och att det har varit ett bra år för dig. Om du, som jag, haft det sämsta året i ditt liv kan jag nästan lova att ditt nästa kommer bli bättre. Om du inte är glad får du gärna prata med mig för jag är mycket gladare nu och jag är bra på att prata med dig om du är ledsen. Jag finns här för dig. Jag står i telefonkatalogen. Det är bara att ringa.

7 svar to “God jul till dig från mig!”

  1. God jul =D

  2. god jul fredhoe, och det sämsta året har det väl ändå inte varit? Jag menar, du har ju MO7!

  3. jag har ju inte haft er i år. det kanske är det som är haken…

  4. varje onsdag!
    Men ja, så kanske det är. Tur att du blir IR-läraren då =) en liten, men en viktig bit av M07 kommer ju att ha den kursen!

  5. mkt. vktig och mycket bra. nu ska ja sova. jag kan knapt skriv aordentligt.

Kommentera

