Generösa Kelda.

I min hall ligger en avi på noll kronor från ett bokföretag. Jag lagade fisksoppa till tjejerna å då köpte jag tre matlagningsgrädde samtidigt. Om man klippte ut tre kuponger från paketen och skickade in till bokus skulle jag få en valfri bok. Jihaa, tänkte jag! Det var ju precis vad jag just hade köpt! Gratis bok gratis hemmskickad!

Man skulle skriva namn och adress på ett kuvert som man skickade in kupongerna i, så det gjorde jag. Sedan skulle man gå in på bokus tror jag det var, typ bokus/kelda och fylla i namn. Det var viktigt att man fyllde i det namn man man skrivit på kuvertet annars skulle det inte fungera. Jag gjorde det, registrerade mig och idag fick jag alltså min bok. I samma veva hittade jag kuvertet jag skulle skicka in till bokus/kelda…Tydligen var det inte så viktigt det där med registreringen. Tydligen räknar de med att folk skickar in de där kupongerna, fast de kastar kuverten rakt i papperskorgen. Lite sugen är jag på att länka till den där sidan, så ni kan få en vars en bok…

p.s. jag har fått spotify, vilket inte är en sjukdom utan ett program som man kan streama all världens låtar från. Typ allt finns där! Jag har verkligen testat programmet med sjuka små indielabelartister. Fram till nu har jag kunnat lyssna på allt jag vill lyssna på när jag vill. Det är brutalt. Det är framtiden.

4 svar to “Generösa Kelda.”

  1. jag har nu också förärats med framtiden (spotify), men inte hittar jag alla mina favoriter… men många, absolut, det är grymt! 🙂

  2. Och vem fick du spotify av? Otacksamme slyngel.

  3. Varför skriver Magnus med Marias hotmailadress?

    Jag skickade ett tårdrypande mail till dig på hotmailen där jag tackade dig för att du förändrat mitt liv. Om det inte kom fram lovar jag att sätta ihop ett nytt. för det är väl inte så att chief executive, vice sales master of the universe läser sina mail slarvigt?

  4. voyance

    Generösa Kelda. | trams, allvar, kultur och liv

Kommentera

