MMR soon in a newsstand close to you.

MISSING MAN Recordings kommer snart till en tidning nära dig. Det är så coolt att jag måste hoppa rakt upp och ned på stället jag står. Eventuellt skriker jag också. Eventuellt måste jag skrika mig igenom hela Roots bloody roots med Sepultura. Jag kanske måste ta I’m broken med Pantera också. Vi får se hur länge jag jobbar som lärare efter det där. Kanske börjar jag jobba på gamla Abby road inom ett halvår.

Eller så tar jag i lite för mycket…Den som lever får se.

3 svar to “MMR soon in a newsstand close to you.”

  1. Hjälp en som inte är bevandrad i branschen litegrann. Tolkar det som att ni ger ut en skiva som följer med en rocktidning? Eller har ni lagt in en annons för er fina studio?

  2. jag hoppas du tänker avslöja vilken tidning det handlar om! 🙂

  3. Bättre än så höll jag på att säga. En tidning, som jag inte kan säga ännu vilken kommer troligen göra en artikel om själva byggandet av studion av skäl som jag inte heller kan skriva. Men bättre reklam än så skulle jag nästan inte kunna komma på själv tror jag. Även om jag försökte.

Kommentera

