There´s no remedy for bad sense of fashion

Hej, alla glada! *fniss*

Alltså jag är bara så HIMLA glad idag!! Jag har varit runt på södermalm (Stockholm) och shoppat lossssss!!! På fifth avenue shoe repair på Bondegatan 46 hittade jag två fabolous tröjor! Jag kände bara SUPERCRAVINGS direkt när jag såg dem!!!! Båda är svarta (som ni ser , hahaha HAHAHA)

Den här hade fräscha detaljer på baksidan. De har hittar alltid på sköna saker på deras grejer (haha)! Den sitter på på ett asymetriskt sätt, men min kamera ville inte få med det så bra på, så jag lade den på soffan för plåtning (som jar brukar ligga på när jag varit ute och festat med bland annat D-flex och Dr. Alban. Ibland med Elin Kling också och han copyn från KING hahaHA). 70% på ordinariepris! Skynda er dit – det finns några riktigt sköna saker kvar!!!!!!!!

bild120

Här är en helt vanlig ribbstickad tröja. Ganska tajt, men den fick duga ändå. Jag föll för den sköna asymetriska stickningen i kragen. (på det här kortet har jag en frisyr från Frida på Hårgänget, Götgatan. Jag hade ingen aning om att fotografen tog kort där. Det var tur. Jag brukar bli så onaturlig på kort annars, men det är ju såhär jag ser ut när ingen tittar på *hahaHAHAHAhaha* (hahaHAHAHAhaha)

bild117

 

Sedan drog jag vidare till NK:s rea och köpte två par jeans från Energie. Inget särskilt, men de var sköna och prisvärda. Typ 657:- på rean.

bild1071bild113

Slutligen var jag på Åhléns city och köpte en skön väska i äkta läder. Den fick bli en trade off. De riktigt fina bylsiga väskorna från Boss var för dyra (typ 4000:-) Den här var enkel, men kändes ändå gedigen och prisvärd. (det tyckte tjejen i kassan också hahahahaha)

bild0991

ok. det var allt för idag – *hehehehe* nu ska jag ut i stockholmsnatten och visa upp mina nyaste fynd. Har jag tur träffar jag kanske på hon den där hetingen från spelningen på spyan jag var på häromdagen när jag var asfull och spydde på Klingan *hoppas hoppas!*(hahaAHAHAHAH)!!!!!!!!!!!!

6 svar to “There´s no remedy for bad sense of fashion”

  1. Charlie Parker Says:

    Med en sån min kommer man långt (m pojkarna).

  2. Shit man, detta är ju värre än Blondinbella. Puss på dig

  3. Blondinbella kan slänga sig i väggen. Innan hon vet ordet av har jag också en miljon träffar i veckan.

  4. (Hahahahhah****!!!) Vad söt du är! <3<3<3<3 Your kids gonna love you even more!

  5. Förresten, snart knäcker du Stilrobin. http://www.stilrobin.com/

  6. […] får bli en delad förstaplats här. Modeblogginlägget tycker jag fortfarande är roligt. Inte minst bilden med minen på. Roligt är också när jag […]

Kommentera

