Dagens x 4

Dagens bloggsökord : ”knulla johan” Yeah!

Dagens iaktagelse: matbutiken Willys har Sveriges billigaste matkasse. Vad kostar den? under 50 öre kanske? Själv är jag mer intresserad av vad innehållet i kassarna kostar.

Dagens rekord: Jag har tvättat 10 (tio!) tvättmaskiner idag!

Dagens fundering: Varför har alla affärer som har ordet ”mode” i affärsnamnet ALDRIG något med mode att göra?

Jag måste börja jobba snart…Jag har för mycket tid till sånt här.

4 svar to “Dagens x 4”

  1. du kan ju alltid rätta lite uppsatser om varför det blev europa som blev bäst 😛

  2. Skräckexemplet är de affärer som heter något med ”Ungt Mode”. Inget mode och inget ungt, dessutom endast i små små städer…

  3. Katthataren Says:

    Själv handlar jag bara på Fashion center och Paris Nytt i Hallunda Centrum.

Kommentera

