I’ll tell you anything baby ‘ccept the truth.

Alla som har mig som lärare vet hur Eagles of Death Metal ser ut. Det vet de eftersom jag har dem som skrivbordsbakgrund på jobblaptoppen. Nu ska jag åka och titta på dem. Det kommer bli grymt. Jag kommer få ont i huvudet för att jag inte kan stå still och lycklig för att jag kan varenda jävla låt de gjort och kommer därför känna igen allt. Det är dumsydstatsrock när den är som bäst. På med lösskägget å så kör vi! Vill du veta hur det kommer låta om två timmar kan du kolla här!

Ha en trevlig lördag nu! Gör inget jag inte skulle ha gjort.

Kommentera

