Eagles of Death Metal är rock n’ roll

bild1361

Jesse gjorde från början klart att han inte spelade låtar för killar. Han var där för tjejerna. Precis som det ska vara. Han var på sitt bästa humör och struttade runt och flirtade med alla brudar han kunde få syn på i strålkastarljuset. Queens of the stoneage-trummisen spelade trummor istället för Josh, vilket gjorde en del besvikna, men inte mig direkt. Queens – trummisen slår så jävla hårt att det är sjukt åt det. Jag noterade också att han spelade med en stålvirvel från sonor. 14 x 7″ skulle jag tro. Bra val!

bild138

 

Basisten hade valt en T-shirt som det stod ”this man likes cock” på med ett finger som pekade åt vänster. Väldigt omoget måste jag säga. Det var inget jag och Sanna skrattade åt när vi fick syn på den.

På tunnelbanan pratade jag med en kille som kommenterade mina strumpor. Du har fula monster på dina strumpor, sa han. Ja, det är ironiska strumpor sa jag. jaha, sa han. De är som ett skämt alltså, sa jag. jaha, sa han. Sedan gick jag av.

Efter det kom Sofia och Joanna hit en sväng. Sedan gick Joanna och jag och Sof kollade två avsnitt av SATC. Sedan pratade jag med Sandra i telefon. Det visar sig att hon har lagat ett par örhängen. Hur då, undrar kanske du då.

Med lim såklart!

3 svar to “Eagles of Death Metal är rock n’ roll”

  1. cherrykillsme Says:

    verkade som du hade kul – trots fula strumpor 😉

  2. jepp! det var toppen serru! ont i huvudet som en tok sedan, men det var det värt! synd att du inte kunde komma!

  3. What’s up to all, how is all, I think every one is getting more from this site, and your views are fastidious designed for new users.

Kommentera

