Är jag missbildad?

Igår när jag borstade tänderna för att så snabbt som möjligt kunna lägga mig med mitt nattsällskap – min Slash-biografi – tittade jag ner på min mage. Jag var tvungen att stänga av eltandborsten en sekund i rena förskräckelsen. Jag har blivit en ailien! Jag har nämligen inget sexpack på magen. Jag har ett åttapack! Det är liksom mer frågan om åtta rutor än sex. Är det normalt? Har det alltid varit så? Är det någon (som kan se sina magmuskler) som bara har sex av dem? Är jag extra stark då, eller är bara uttrycket ”sexpack” missvisande? Eller – ve och fasa – är jag missbildad? Jag hoppas på att uttrycket är knäppt annars lär jag aldrig få till det med Slash igen.

6 svar to “Är jag missbildad?”

  1. Kristin Kollega Says:

    Tänk, först blev jag så glad, för jag tänkte att du och jag kunde prata lite om Slas intressanta författarskap när vi ses härnäst. Vem älskar Yngve Frej är verkligen härlig. Men sen såg jag vad du skrivit.

  2. Jag visste det! Jag ÄR missbildad!

  3. dagens I-landsproblem?

  4. El-tanborste, Slash, användandet av ordet (dessutom medvetet? felstavat) alien och sexpack. Har denna tidigare så underhållande blogg blivit till TV3-schabbighetens Mekka? Jag är upprörd och återkommer i april.

  5. Hej hej

    Man har 8 magmuskler på magen, men de e svårt att få fram alla.
    själv har ja 6 pack ;D

Kommentera

