Busskonversation

Bussresenär ett: … sen måste jag sitta på den där jävla fittlektionen på tisdag!

Bussresenär två: jaha.

Fredrik : Meh! Vilket språk!

(bussresenär ett går av)

Fredrik: Vilket språk hon använde!

Bussresenär två: Det skulle jag aldrig göra.

Fredrik: Vart ska du?

Bussresenär två: Jag ska hem. Vart ska du?

Fredrik: Jag ska fitthem.

Bussresenär två: Jaha. Hej då!

(går av)

2 svar to “Busskonversation”

  1. Fitt-Kerstin Says:

    Det här var obscent och bra. Jag har skickat ut denna konversation till alla på mitt jobb.

  2. Way to go Fitt.Kerstin! Ha en trevlig dag nu!

Kommentera

