En chefredaktör, en kollega, en tjej från Equador och jag

Idag var Björn E Oldsberg, som är chefredaktör för tidningen studio i vår studio för att plåta för artikeln som kommer i maj. Trevlig karl det där. Det flummiga var att han var där tillsammans med en tjej från Equador som heter Gabita, mig och Dan. En högst märklig samling människor. Gabita är typ galen, 1:50 lång och pratar knackig engelska, men hon ska bo hos mig i en vecka eftersom hennes pojkvän hastigt var tvungen att dra till Kina och jag lovade att hon fick bo hos mig. Sjukt flummigt hela grejen verkligen. Hur som helst ser jag fram emot artikeln. Jag ser däremot inte så mycket fram emot att vara uppbunden av en galen tjej från Equador i en vecka. Det finns andra ställen och andra människor jag betydligt hellre hade spenderat min tid med. En vecka går förhoppningsvis fort.

Du kommer inte undan med gårdagens undanflykt om en vecka!

4 svar to “En chefredaktör, en kollega, en tjej från Equador och jag”

  1. jag kom på att jag vid ett tillfälle kallade honom för Ingvar! Inte lätt när man har ett så ovanligt efternamn.

  2. Skratt,
    en tjej, en kvinna hemma i en Hel vecka,
    nice för dig!

  3. Killen du bodde med ett tag Says:

    Hmm…anar ugglor i mossen. Är hon snygg?

  4. ja, hon är jättesöt! men det finns inga ugglor i mossen.

Kommentera

