Jag får inte nog av Alex Schulman

Första gången jag var inne på klädbutiken Zara kände jag att de gjorde kläder bara för mig. Det gör jag inte längre tyvärr. På samma sätt känner jag att Alex Shulman gör humor för mig. Att läsa hans gamla blogg på aftonbladet är ren och skär glädje. Här är ett av mina favoritinlägg

4 svar to “Jag får inte nog av Alex Schulman”

  1. Jag får en svag känsla av att du eventuellt kommer att tröttna på Schulman. Det ligger latent i inlägget, så att säga. 😉

  2. Kristin Kollega Says:

    Jag vill rekommendera dig VARMT att läsa Schulmans intervju med Björn Ranelid. Helt underbar.

    http://nojesguiden.se/artikel/alex-schulman-moeter-bjoern-ranelid

    Jag skriver min hemtenta om dig just nu, ska lägga till din hemsida i källförteckningen.

  3. Jag förstår hur du menar tror jag – eftersom jag tröttnade på Zara menar du? Vi får väl se, Sargoth!

  4. been there done that såklart! håller med. den är verkligen rolig!

Kommentera

