Stories från the gym.

Ibland är killar bara alltför förutsägbara! På gymmet tidigare hände en sån där typisk killgrej. På mitt gym har vi ett par löpband och några trampmaskiner, ni vet sånna där tramsiga som man ser ut som en idiot om man använder. In alles är det elva maskiner som står uppställda mitt emot ingången till damernas omklädningsrum. På ett av löpbanden sprang en ganska snygg dam i 40-årsåldern iförd endast sport-BH. Efter att hon sprungit klart och var på väg mot omklädningsrummet vände jag mig om för att få god utblick över spektaklet jag visste skulle komma. När damen går förbi spanar SAMTLIGA nio kvarvarande heterosexuella killar in kvinnan. De försöker göra det i smyg. Ni vet – inte vrida på huvudet, men ögonen vrider sig nästan ur ögonhålorna för att nå fram till målet. Jag hade svårt att hålla mig för skratt. Den sista killen brydde sig inte alls. Han sprang vidare som om inget hade hänt, men han är nog heller inte så förtjust i tjejer tror jag.

Killar alltså. Vi är för söta…

Ett svar to “Stories från the gym.”

  1. Om hon var iförd BARA sport-BH så kan jag tänka mig att ni glodde 😉

Kommentera

