Anledningen till att jag inte svarade är…

Igår var jag, Emma och Jonna hemma hos mig och åt mat och drack saker med alkohol i. Framåt ett-tiden ville tjejerna gå ut av skäl jag inte tänker fördjupa mig i här. Använd fantasin vettja. Selma hade kommit och hon skulle jobba idag och var därför inte  så sugen på att dra ut. Innan tjejerna gick bad jag Emma att skicka ett sms när hon kommit hem. Klockan sju imorse vaknade jag med ett ryck för att kolla om Emma svarat. Det hade hon inte. Jag vaknar när jag får sms så jag visste liksom redan att jag inte hade fått något. Nu funderar jag över anledningarna till att Emma inte svarat. Jag har kommit fram till tre möjliga alternativ:

a) Emma har blivit gangrejpad av den rumänska maffian

b) Emma bryr sig inte om att jag blir sjukt orolig.

c) En kombination av ovanstående.

2 svar to “Anledningen till att jag inte svarade är…”

  1. Emmot Mollberg Says:

    …eller secret option nr 4: Fredrik är lite dum i huvet och har stängt av sin mobil så att han inte får sms:et som Emma skickar kl 03:14.

  2. Ja, eller det, men det var ett roligt blogginlägg!

Kommentera

