Om en ful trend

Varför har det blivit inne med plastnaglar? Det är ju jättefult! Varför vill man se ut som en whitetrashmänniska från en förort nära dig? Jag hörde kommentaren ”men det är ju fräscht!” NEJ! Det är fett ofräscht! Det ser alltid oäkta och billigt ut. Låt dina egna naglar växa istället om du tycker det är fint med långa naglar, men låt plasten vara. Det ser bara tacky ut.

p.s. Det är fult med extensions också.

Jag tycker att du är fin som du är.

3 svar to “Om en ful trend”

  1. Plast? Vem har plast? Akryl, gele.
    Men ja, äkta är snyggast!

  2. det är väl ingen som har plast i brösten heller, men jag har hört uttrycket.

    gele? det låter inte som en bra ersättning för naglar…

  3. Jag är inte fin som jag är.

Kommentera

