Rosebud på youtube

I en kommentar på fejjan fick jag veta att någon lagt upp Rosebud Coated Love på youtube. Det tyckte jag var lite obehagligt. Någon har alltså tankat hem låten från hemsidan och sedan lagt upp den utanför min kontroll. Säkert någon elev (uppladdaren är 18 år gammal) och säkert i gott syfte, men jag gillar det inte…

4 svar to “Rosebud på youtube”

  1. Tja… – Fredrik – ”Smaken är ju som baken delad”Tack och Löv ❗ 🙄

  2. exakt vem är det du citerar? och vad är smaken delad om givet inlägget? Jag är inte riktigt med…

  3. Jo – Fredrik – nedladdning kan ju vara väldigt lönsam för upphovsägaren – ifall Wi skall tro på det här… 💡

  4. åhå! Där ser man…

Kommentera

