Om en dröm

I natt drömde jag följande. Jag och Selma bodde på ett ställe där kungen också bodde. Vi var i badrummet när det dök upp ett antal personer som uppenbarligen var kungens tjänare. De skulle göra i ordning badrummet för den kungliga pedikyren sa de. Medan jag och Selma också var i badrummet fick jag syn på kungen utanför balkongen som låg i anslutning till badrummet. Han var naken. Bakom kungen satt ett gäng ungdomar som snabbt fick upp sina mobiler för att plåta kungen varför han vände sig åt andra hållet och där hade jag nu gömt mig för att likt en paparazzi plåta kungens mest privata delar, vilket jag också började göra. Kungen får nu frispel och börjar springa med juvelerna dinglandes i full galopp varpå ungdomarna börjar jaga karln och livvaktena försökte skydda kungen för allt plåtande. Jag fick till ett par riktigt bra bilder på kungen med organ.

När kungen sedan kom in på stället igen gick han förbi badrummet där Selma satt uppkrupen på en soffa (nyss hade det stått ett badkar där…). Kungen låg sådär töntigt som kungen kan göra ni vet. Efter ett par minuter kom en av medlemmarna i kungens entorage fram till Selma och meddelade att kungen ville att hon skulle hålla sig ”tillgänglig” under dagen. Kungen ville alltså ligga med Selma!!!! Vilken fräck jävla kung vi har! Jag funderade ett tag på om det var värt att ge dispens för att ligga med kungen, men kom sedan fram till att jag nog hade blivit alltför ledsen. Det hade inte varit värt det.

Sedan drömde jag om Nelson Mandela.

Kommentera

