De köper konstiga saker i Vårby Gård

Vi har ju studion i VG. En sak som jag tänker på när jag går runt i förorten är att de alltid köper de märkligaste av saker. Eller, det de köper är kanske inte så konstigt, men de köper alltid absurda mängder av vanliga saker. Häromdagen såg jag en kille i VG som köpt typ 20 vattenmeloner. Vad ska han med dem till? Är det någon konstig vattenmelonsexthing eller ska han äta upp dem själv? Idag såg jag en kille som köpt en hel kasse med minibaguetter. But why? Ska han göra en massa mackor och sälja? Är det någon konstig baguettesexthing? Man vet inte…En annan dag såg jag dock en kille som köpte sjuka mängder socker. DET har jag däremot ett ganska bra hum om vad det kan tänkas gå till…

Ett svar to “De köper konstiga saker i Vårby Gård”

  1. I usually do not drop a lot of comments, but i did
    a few searching and wound up here De köper konstiga saker i Vårby Gård | trams,
    allvar, kultur och liv. And I do have a couple of
    questions for you if it’s allright. Is it simply
    me or does it give the impression like some of these comments appear as if they are left by brain dead people?
    😛 And, if you are writing at additional online social sites,
    I’d like to follow everything new you have to post. Could
    you make a list of every one of your community sites like your
    Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

Kommentera

