Vad gör du på toaletten?

Ibland när jag är hos en kompis går han på toaletten. Sist det hände somnade jag. Han är där inne i 20 minuter ibland längre. Vad är det som händer där? Jag har aldrig utfört ett toalettbesök som varar nästan en halvtimme. Aldrig någonsin. Är det så att toalettbesökaren läser något? Om det nu är det – när sker själva läsningen? Behovsuträttandet tar väl sällan mer än tio minuter om det är så att man har problem med magen. Läser man innan eller efter – och om det läses efter – är det efter att man använt toalettpapper eller före. Om man läser efter behov, men före toalettpapper tycker jag det är djupt obehagligt.

5 svar to “Vad gör du på toaletten?”

  1. hani jazzar Says:

    är det tvåan vi pratar om är jag sällan inne mindre än 10 minuter. Det är skönt att va inne där en stund o låta tyngdlagen göra sitt. Iblande en bok, en tidning, nu med iphonen blir det ju massa spel o annat kul. man kan ju läsa under akten, inte bara innan eller efter… beroende på vad man läser dvs. kanske inte jane eyre, men rocky funkar bra…

    ibland vet man ju inte när ‘efter’ är ‘efter’. man kan vara nästintill klar och sen tycker en till liten rackare upp. därför kan distraktioner hjälpa, tror jag.

    they don’t call me the excrement expert for nothing..

  2. jag vill aldrig hålla i din iphone igen.

  3. hani jazzar Says:

    damage is already done my friend… lycka till på sjukhuset, och hälsa.

  4. Men kolla^^
    Man sätter sig, uträttar behovet.
    Fluppar med iphonen ( :S *plupp*)
    Lägger ifrån sig iphonen.
    Torkar.

  5. Det kallas vilskitning.

Kommentera

