Det är alltför lite!

Jag åt precis en Singoalla Lakrits och de smakade precis som man kunde misstänka – alltför lite! Jag vet inte hur många lakritssmakande saker jag har ätit i mina dar. Alla har de samma problem – lakritssmaken träder inte fram tillräckligt. Det gäller glass, yoghurt, ofta godis och nu även Singoalla. Hur svårt ska det behöva vara?

Så nu när du som provsmakar lakritskombinationer undrar om det smakar för mycket eller för lite lakrits så kan jag svara direkt på den frågan: det smakar för lite!

3 svar to “Det är alltför lite!”

  1. lakritspuck smakade/smakar faktiskt lakrits om jag minns rätt..om det smakar för mycket kanske man känner att det bara är nått konstigt extrakt med massa e-innehåll..bara en tanke

  2. Martin. Jag vill ligga under kranen i lakritspuckfabriken och dricka innehållet i glasyren tills jag kräks. Sedan vill jag kräkas och fortsätta dricka. Det är nog det enda som skulle kunna få mig att släcka den craving jag alltid känner på saltlakrits. Det är faktiskt smärtsamt.

  3. Kommer ihåg Fantomenpåsen med klubban som man doppade i lakritspulver… Mmmm.

Kommentera

