City Dental imponerar

De är inte bara billiga. De är trevliga också. Visst går det undan när de genomför saker, men jag tycker att de gör det ganska bra. Jag gjorde precis en bettskena som visade sig inte fungera så bra. Jag vaknade med tandverk, vilket ju var det jag ville bli av med. Eftersom City Dental håller låga priser tänkte jag att jag skulle få ett Ryan Air bemötande, men icke. Supertrevlig var tjejen som svarade: ja men då är det bara att vi gör om den! Jag bitchade vidare med att vilja byta tandläkare också, vilket även det gick smärtfritt. Till saken hör att det inte direkt är billigt att ljuta bettskenor. Det går loss på 2200:- (eller nästan det dubbla hos din lokala folktandvård) Om ett par dagar fick jag tid och så gör de ett nytt försök.

Cred till City Dental!

2 svar to “City Dental imponerar”

  1. Råd: Släpp ut dina aggressioner istället så behöver du ingen bettskena.

  2. eller så får man gå till en annan tandläkare ÅRET EFTER och GÖRA OM skitlagningen som City Dental misslyckades med.. det givetvis för 394830948309483094dollars.

    😉

Kommentera

