Emma Mollberg 30 år!

Idag fyller min vän Emma Mollberg 30 år. För att gratta den lilla stod vi i hennes tambur klockan 0755 imorse med tårta å allt. Jag lovade Jonna (bilden) att inte visa det första kortet där vi förbereder tårtan på en hygienisk soptunna, men nu gör jag det i alla fall. Självklart hade de ändrat koden och för att inte behöva ringa Emma och fråga om den (och på så sätt förstöra överraskningen) fick jag syn på en tjej i ett fönster som gav oss koden.

 

Bild132

Så här fint blir det med …ehhh.. 24 ljus på en tårta

Bild133

Tyvärr fick tårtan en konstig könssjukdom innan vi hann äta upp den, men det struntade vi i.

Bild134 

GRATTIS FINEMMA PÅ DEN STORA FÖDELSEDAGEN ÖNSKAR JAG!

Ett svar to “Emma Mollberg 30 år!”

  1. Glenn Close Says:

    Va?? Förberedde ni tårtan på en hygienisk soptunna?? Det förtjänade hon säkert! Hon tackar i alla fall ödmjukast för överraskningen och kommer att minnas det så länge hon lever förutsatt att hon ej drabbas av Alzheimers, minnesförlust eller psoriasis.

    KRAM!

Kommentera

