Mitt hem invaderas av universums alla bedragare!

Herregud. På något sätt har mindfulnesssällskapet, livscoacherna, sexibility-coacherna och healingterapeuterna invaderat min brevlåda. Det känns som jag tagits in i ett universum av skojare som hittat på sina egna metoder för att göra folk lyckliga och som de vill lura på människor som ofta är desperata eller sjuka att tro på. Min enda tröst är att det är lätt att skratta åt dumheterna. Här får ni ett urval:

Kolla in Per. Känner man förtroende för karln? Läs all nonsens som står på affischen!

Sedan – vad är det med de indianska trummorna som man ska banka på så fort det ska vara spirituellt? jag gillar också rimmet – succé – mé. classy!

Den sista behöver väl knappt kommenteras. Herregud! Kolla in den penisliknande pipen hon för in i näsan och vattnet som kommer ut ur andra näsborren och så glad hon blir av detta.

Det finns så mycket galenskap i världen. Så många konstiga människor. Ibland är det verkligen obehagligt att vara människa.

Bild155 Bild156 Bild160

Kommentera

