Fredrik & Magnus i södermalmsnytt

Jag bläddrar som vanligt igenom södermalmsnytt och vad får jag syn på där – jo Fredrik och Magnus i en artikel om deras webjokerlåt. Fredrik fick visst heta Hanefolk i efternamn, men skit i det.

Glöm inte att rösta, men vänta lite med det. De ligger bland de 20 bästa. Snart ska alla utom fem bort. Jag räknar kallt med att de ligger där. När det väl är klart nollställs allt och man måste rösta igen (jävla kapitalist SVT). Jag ropar till då ty då måste vi unita för att få in dem (och mig) i melodifestivalen. Till dess kan ni följa deras humoristiska blogg vägen till festivalen här.

Om ni bara måste rösta nu så gör det då.

Skriv 055 i ett SMS och skicka till 72470.

Kommentera

