Fredrik skriver en Melitta Hörn-låt

Alltför många av mina gamla elever som jag är kompis med på fejjan gillar Melissa Horn. Det är egentligen inte det att hon är värdelös, men hennes texter ger mig ståpäls av fel skäl. Hon har liksom lärt sig att man ska skriva med många adjektiv – då blir det målande! Jag tycker det blir lite högstadie. Anywho, nu när Selma är och fikar med sina kompisar har jag skrivit en Melitta Hörn-låt (mitt nya alias) och lagt på youtube! Vem trodde att Melita Hörn skulle vara det första jag lagt ut på youtube? Nu ligger den i alla fall där.

Det visade sig att vara svårare än jag trott att få fram det jag tycker är roligt med Melissa trots rim som – vi promenerar sakta, försöker inse fakta. Låten ligger där nu, den heter Tidsfördriv och är det bästa jag någonsin gjort. Du kan se den här.

Kolla in min spons också här. Jag får free gear! puzz och kjamiz!

Kommentera

