Om ett MMS

Jag fick ett MMS häromdagen av en galen kompis till mig. Jag var tvungen att öppna det några gånger för att fnissa åt dess knäpphet. Eftersom jag jobbar som lärare och eftersom det har blivit en del missuppfattningar på sistone vill jag passa på att påpeka att jag står helt bakom LPF-94 (läroplanen alltså där det står inskrivet att vi ska lära ut demokratiska värderingar bl. a). Det förminskar emellertid inte att det här är ganska roligt.

God jul!

0_1

Ett svar to “Om ett MMS”

  1. Eva Rydberg Says:

    Ha! Jävla nazistsvin till kompisar du har!

Kommentera

