Hej! Jag är 31 år gammal!

Bloggen avspeglar ju liksom olika delar av mitt liv. Dels jobbet, dels sånt jag gör, men också fruktansvärt barnsliga saker som jag skrattar åt. Idag när jag lunchade kom jag till exempel att tänka på hur konstigt det är när affärer skriver ut saker som ”vi gör alla våra sallader av färska grönsaker!” Borde det inte alltid vara det? Vem vill äta sallader gjorda på djupfrysta salladsblad? (vad är det för skillnad på djupfryst och bara fryst?)

Analogt med detta tänkte jag hur roligt det hade varit om restaurangen hade skrivit: ”Här tvättar vi alltid händerna efter vi bajsat!” Sloganen funkar också för skolor. Exempelvis: ”Cybergymnasiet, här….”

Så, det var dagens mogna inlägg från Fredrik, 31.

Trevlig helg!

Kommentera

