Översvämning modell värre.

Dan ringde igår. Först två gången på min, sedan en på Selmas, sedan till mig igen. När jag svarade fick jag den här på mig:

– Jag har extremt dåliga nyheter. Studion är översvämmad. Det stod vatten ett par centimeter upp i inspelningsrummet. Trummor var fulla med vatten, cymbalen nersvärtade av luftfuktigheten, pedaler som stått på golvet var fulla med vatten. Det luktade för jävligt och jag vill bara dö. Om det börjar mögla måste vi riva upp allt golv och kanske en del av väggarna. Jag trodde jag skulle slippa renovera saker efter nästa helg, ty jag är rätt trött på det.

Jag vill bara gråta.

3 svar to “Översvämning modell värre.”

  1. Fyfan. Vilket jävla helvete.

  2. KUKEN!

Kommentera

