Jag ska bli chef!

Nu tar jag paus bland alla lådor för att hämta andan lite och meddela att jag ska bli chef för samhällsprogrammet på min skola. Jag har vetat ett tag, men det har inte varit oficiellt förrän nu. Jag ska alltså lämna mitt gamla arbetslag och bli budgetansvarit etc. för samprogrammet. Det ska bli kul, men sjukt nervöst. Helt plötsligt blir jag ansvarig för hur det går för ett helt program! Kul ska det bli hur som. Jag har en del idéer redan och tillsammans med eleverna ska vi nog kunna komma fram till hur vi ska göra med saker. Det kommer bli kul!

6 svar to “Jag ska bli chef!”

  1. Grattis chefen!

  2. Låter bra! Kan du prata med dina bourgeoisiebekanta i ledningsgruppen så att de kan ge mig den eftertraktade tjänsten i fordonsarbetslaget. Vill gärna ha SH och klassikern Fordon i samhället eller vad fan den heter. Nöjer mig med 20 papp i månaden och ett platta Lidl-folkisar om jag slipper sitta inne på fordonsavdelningen.

  3. Grattis igen, det kommer du med all säkerhet passa utmärkt som!

  4. Tack, Nicke och Anna!

    Du ska få hjälpa mig att göra det bra, Anna! I trust in your help.

  5. Grattis! Försök inspirera fler lärare att använda filmföreläsningar, göra snygga powerpoints och ha material samlat för elever som missat lektioner av hundra olika anledningar. Det är en suverän hjälp och visar stort engagemang.

Kommentera

