In the end it’s always you.

För ett år sedan kom jag på att mina mentorselever skulle ta studenten 2010. På min bandspelare spelade jag in en låtidé. En melodi och några ackord. Igår kom jag på att det är snart som de springer ut från skolan för att inte komma tillbaka igen. Det var med andra ord dags att åka till studion och göra klart låten för M07 och spela in den. Det har jag gjort idag. Mixen är inte så värst bra hörde jag på hemmastereon. Sången är för hög lite här och var och basen ligger mest och mullrar odefinierat – det hade verkligen behövts pilla med med friska öron, men det hann jag inte.

Här är den med alla sina brister – den är till er, M07.

6 svar to “In the end it’s always you.”

  1. bäst. Helt enkelt bäst

  2. Ska du säga, Emma! Du är minst lika bäst själv.

  3. måste bara tacka dig för den här låten, helt underbar! Kommer lyssna på den så fort jag saknar gymnasietiden.

    tack

  4. Jag blir glad att du gillar den!Den är ju till dig.

  5. FREDRIK PETTERSSON!!!! DU ÄR INTE LÄNGRE MIN FAVORIT!!!! VART ÄR LÅTEN NÄR MAN KLICKAR PÅ LÄNKEN?! BORTA!!!! KAN DU VARA SNÄLL OCH SKICKA DE N TILL MIG???

    ANNARS JÄVLAR FREPPA!!!!

    puss.

  6. SÅ NU SKA DEN FUNKA!!!!!!!

Kommentera

