Brev till moderaterna.

Kära läsare. Jag skickade nyss nedanstående brev till moderaterna i sthlms läns landsting. Jag hoppas på snabbt svar som jag kan delge er snart.

Hej, Carl!
 
Jag vet inte om jag skickar frågan till rätt person, men du får väl slussa den vidare annars. 
 
Häromdagen fick jag syn på vårdförbundets skrift ”håra bandage”. På frågan vilka som är de tre viktigaste förändringarna svarar moderaterna på punkt två att ni vill starta en telefonlinje för kostrådgivning; en motsvarighet till ”sluta-röka-linjen”.
 
Det kan väl inte vara en av moderaternas tre absolut viktigaste förändringsområdet inför valet? Jag blev full i skratt och något beklämd när jag läste detta och önskar någon form av kommentar.

2 svar to “Brev till moderaterna.”

  1. Hette skriften ”Håra bandage” – vad betyder det?

  2. JA! Det är roligt i sig! Du får fråga vårdförbundet…Jag tänker dåliga tankar när jag hör ”hårda bandage”, men det är väl, som vanligt, bara jag det.

Kommentera

