Plötsligt händer det…

Jag har börjat gymma igen. Det går sådär. Det är svårt att komma in i rutinen igen. Jag får verkligen kämpa för att gå dit varje gång; så brukar det vara till en viss punkt då jag tvärt om har svårt att inte gå dit. Idag hände dock en sak som är helt sann – jag lovar!

Jag skulle precis duscha när en kille med turksik påbrå kom in och hade svårt att avgöra var han skulle sätta ner det imaginära kylskåpet han bar runt på. På mitt gym finns det en golvspegel som man kan spegla sig i. Jag brukar göra det i smyg sådär. Den här killen jobbade inte då, nej då. Han gick förbi spegeln och…nu kommer det… busvisslade åt sig själv!!!! Först trodde jag jag hörde fel, men nej. Han busvisslade den där visslingen som man visslar åt snygga tjejer, men….åt sig själv…i spegeln…med mig i samma rum. Det hade liksom räckt så för ett kul blogginlägg och det är här jag får nypa mig själv i armen och fråga om det som hände sedan faktiskt hände mitt framför mina ögon, men jag är ganska säker på att det var så här.

Sedan droppade han brallorna och dessutom de mindre brallorna han hade under dem. ja , precis. Han var nu alltså naken, men lite lätt bakåtböjd och organet pekade alltså lite framåt och busvisslade åt sin egen uppenbarelse igen. Jag vet inte vad jag ska säga. Det var overkligt.

6 svar to “Plötsligt händer det…”

  1. han kanske busvisslade åt dig? 😮

  2. I wish, Kim! nej då. det var uppenbart, väldigt uppenbart, vad han bussvisslade åt…

  3. klockrent! helt underbart inlägg hahaha

  4. du är så blygsam frepp!

  5. hahahahahaahha. TACK.

Kommentera

