Rollin’ comming up

Igår var jag i studion hela dagen. Det är så lätt att glömma bort tiden när man är där. Timmarna bara försvinner och man ska bara göra en sak till innan man får åka hem. Igår satt jag nästan hela dagen med en metallåt som heter Rollin’ som jag och Colle gjort mest på skämt, men det är fett bra i alla fall! Det känns som om jag hittar plats till allt i mixen.

Fruktansvärt roligt är det i alla fall. Tänk om man kunde få jobba i studion på heltid, vilken jävla dröm. Hur som – ikväll lägger jag Rollin’ på hemsidan. Kanske slänger jag med Be mine också. We’ll see.

Ett svar to “Rollin’ comming up”

  1. trodde jag ja, tills det visade sig att man inte kan exportera mp3or från mac till pc hur som helst. kan de (microsoft/apple) inte bara växa upp?

Kommentera

