Sara från A-teens dansar poledance, men ljuger om det.

Häromveckan var min lillasyster i Stockholm på möhippa. Ett av inslagen i det hela var att de skulle dansa poledance. Ni vet, man åmar sig runt en stång så sexigt som möjligt. You’ve all seen it in movies. Anywho – instruktören var Sara i A-teens, eller, hon erkände inte det, men det VAR hon. En av möhippetjejerna frågade nämligen:

– Alltså, jag måste fråga, är det du som varit med i A-teens?

– Nej, svarade Sara. Jag får höra det ofta, men jag heter Angelica Andersson (eller vad det var).

Det är så absurt när någon bara hittar på att den är en annan person. Tänk att träffa Fredrik Reinfelt på stan å han ba: nej, det är inte jag. Jag heter Ralf Schumacher…Det flummigaste är att på hemsidan står det typ så här under bilden på Sara. ”Sara är en av våra senaste queens, men för allmänheten är hon välkänd”. Hon heter till och med Sara på den där bilden! De kanske borde byta ut det där i alla fall om hon ska hitta på att hon är en annan. Faktum kvarstår hur som helst att Sara från A-teens instruerar i poledance och ljuger människor rakt upp i ansiktet om det. Det tycker jag är lite konstigt. Jag förstår att Sara kanske är trött på att vara ”Sara från A-teens”, men är det inte konstigt med nuvarande strategi så säg.

p.s. Selma lyssnar på Tommy Nilssons ”Vill du ha sex med mig?” här bredvid. Tack, men nej tack, Tommy!

Ett svar to “Sara från A-teens dansar poledance, men ljuger om det.”

  1. […] Tidigare har jag skrivit om Sara i A-teens som hittade på att hon inte vara Sara i A-teens för min lillasyster och hennes möhippagäng. I Expressen hittade jag följande artikel idag. Moahahaha! […]

Kommentera

