In med Magnus och Fredrik nu!

Så där. Då har vi suttit i studion (jag alltså) till 03:57. Missat tunnelbanan med 20 ekunder och suttit i Vårby gårds centrum i 30 minuter. Det är min favoritplats på jorden på nätter. Helt ofarligt. Det har aldrig hänt att folk blivit nedslagna där. Hur som fick jag till en rätt bra mix på Hanis Breath tror jag. Ska bli kul att höra idag.

Men skit i det nu! Det viktigaste är ändå att Fredrik och Magnus tar sig vidare i melodifestivalträsket. Det är, som vanligt, sjukt många dåliga bidrag som är med och ett par bra. Jag lyssnade nyss igenom alla och insåg snabbt att Fredrik och Magnus är det bästa bidraget by far. Det är liksom en absurd kvaliteteskillnad på allt- video, produktion, låt, potential och starquality. Just nu ligger de på plats 13 typ, men de måste upp. kolla in låten här skicka sedan162 till 72211. Om du inte gör det hatar du barn.

Ett svar to “In med Magnus och Fredrik nu!”

  1. tänk så fort det går när jag bloggar om saker. tre minuter senare ligger de på plats 5! Bra messat!!!

Kommentera

