Fredriks två roligaste dumheter på skolan.

1. När jag var ung och nyanställd på min skola passade jag en dag på att gå in i kopieringsrummet för att glad i hågen ropa ”Hello bitches!!!” till de två kvinnliga kollegorna som stod där. Det är det roligaste jag gjort i hela mitt liv. En av kvinnorna jag hojtade detta till var Anne Elton. Alla som vet vem det är är förstår.

2. Häromdagen när jag stod och väntade på bussen var det kallt som fan. Tobias körde upp och erbjöd mig och Louise skjuts. Innan jag smällde igen dörren vände jag mig om till de två kollegorna som väntade kvar vilka jag knappt känner och ropade glatt: So long suckers!

De tycker tydligen inte att det var lika roligt som jag eftersom de slutat hälsa på Louise (!) som inte hade något med det hela att göra.

Ett svar to “Fredriks två roligaste dumheter på skolan.”

  1. Hahaha!! Vad sa Anne då?

Kommentera

