We Are Hani Jazzar – nu även i mastrad version!

Idag har jag varit i studion och jobbat. Dels höll jag på med en gammal låt till en gammal klass jag hade som aldrig blev klar i tid. Jag har även pysslat med att mastra Hanis låtar. Det blev bra tycker jag!

Economy

Breathe

Jesus says relax

Noise

2 svar to “We Are Hani Jazzar – nu även i mastrad version!”

  1. jesus says relax var bäst! kram!

  2. Lyssna på allt igen. Jesus kom ut bäst i mixen tror jag, men alla låtar är eg. bra. Bäst är nog dock texterna trots allt. Han är bra på att snickra text, Hani. Vad sägs om detta:

    And the words that they listed, they were turned and twisted by the people left to guide, turning prophets into profit.

    Good times säger jag!

Kommentera

