Fuck off!

Jag blir så sjukt arg. Jävla idiot(er)! Det finns två läger som vinner på den här typen av terrorattacker. Dels är det islamisterna, men även Sverigedemokraterna. Någon SD-idiot hade tydligen twittrat ”äntligen” för att kunna säga: ”vad vad det jag sade?” hur dum i huvudet får man bli? Man tror inte sina öron… Jag är så glad att det gick så pass bra att terroridioten bara lyckades ta livet av sig själv och inte exempelvis Selma som var på stan samtidigt. Normalt sett tycker jag det är tragiskt när människor dör – det må vara riktiga idioter, men i det här fallet kan jag inte förmå mig att känna någonting alls. Om det är något jag känner är det inget jag kan blogga om och behålla jobbet samtidigt.

Terrorism gör mig så fruktansvärt arg. Att inte respektera vårt samhällssystem och försöka döda civila människor för att uppnå politiska syften är fegt och kontraproduktivt. Vad trodde idioten att vi skulle göra? Jaha, Mr. Terrorist, du vill att vi ska dra oss tillbaka från Afghanistan och…göra något…med Lars Vilks? ok. då gör vi det!

Nej, det gör vi inte! Jag är sugen på att skicka mer trupp och göra Vilks till statskonstnär med uppdrag att göra en stor jävla Mohammedkarikatyr över hela Sergels torg. Fuck off, terroristidiot!

Ett svar to “Fuck off!”

  1. Ingen anledníng att att återigen angripa SD som tycks få skulden för allt negativt som händer. SD är ett känsloparti som reagerar omedelbat och starkt när ett dåd inträffar. Kanske inte alltid så bra motiverat i ord men i hjärtat är det rätt.
    Var glad att SD finns istället ! De är nog Sveriges räddning på längre sikt. Hoppas och tror jag, men garantera det kan jag inte.

Kommentera

