Jag vet! Vi skickar fel SIM-kort!

Idag fick jag min iPhone 4 från Telia. Dagen innan fick jag ett SIM-kort från samma företag. Allt beställdes samtidigt. Lustigt nog kan man inte stoppa in SIM-kortet i telefonen. Det är svårt att förstå hur svårt det ska vara att skicka ett SIM-kort som passar till telefonen. Det var kul att Telia försökte. Bättre lycka nästa gång!

2 svar to “Jag vet! Vi skickar fel SIM-kort!”

  1. Hej!

    Jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice.
    Jag förstår att det inte var roligt att få fel sorts simkort efter att du fått vänta på det. I det här fallet har det blivit något fel och vi har missat att skicka ut ett mikrosimkort som passar din telefon. Det beklagar jag. Om du inte har fått ett sådant kort än kan du kontakta mig så skickar jag ut ett. Du kan nå mig via den här länken: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

  2. Hej, Susanne!

    Vad trevligt att även Telia läser min blogg! Ni är så välkomna så!

    Vad jag förstår har ett nytt simkort skickats ut som enligt kundtjänst ska vara framme ”efter helgen”. Vi hoppas att det löser problemet!

Kommentera

