Jag som var så nära att adda ”Maddy”

Vad synd att jag har flickvän annars hade jag genast addat ”Maddy” till min msn. Jag fick nyss detta mail som osar av trovärdighet, spänning och ja, personlig touch!

I am really attracted to your pictures you posted on your page (your ”page” hahaha)
I know you don’t know me but I’m looking to meet some new people (yeah right)
Instead of replying to this mail, just go on MSN msger my names madison20flipo@hotmail.com (om du är singel: adda!!!!)
Add me and send me a line I’ll be on all day I am off work (yeah! add her and send her a line! you can post you creditcardnumber without hesitation too)
Xo Maddy

Jag skulle aldrig adda, inte du heller, troligen addar 98% av alla människor inte. Av de som addar ger väl en på miljonen sitt kontokortnummer. Det är en för många.

2 svar to “Jag som var så nära att adda ”Maddy””

  1. Skickar säkert bara till personer som på fullaste allvar gillar Robin eller möjligen med den patetiska stavningen RobYn. Den på miljonen som ger kreditkortnr har säkert hennes första låt (du vet den som vad en ripoff av lekplatsdängan skvallerbytta bing bång) på limiterad och signerad maxisingel.

  2. Eva Rydberg Says:

    Jag fick exakt samma mejl exakt samma tid i måndags. Skickat till den ytters oexisterande mailadressen emma_moll92@hotmail.com (som att jag skulel komma undan med att vara född 92!?) (Snarare 90)

    Jag svarade henne såklart och nu är vi bästisar på msn och jag sätter in 5000 kr varje vecka på hennes konto.

    Aha, måste man byta lösenord och skit nu eller?

Kommentera

