Om ni ringer mig igen låter jag turismklassen skrika er i ansiktet.

Jag är 32 år gammal, men beter mig ibland som om jag var 16 och ibland som 65+. Den här posten handlar om en blandning av de två. Eftersom jag snart ska pensioneras svarar jag inte i telefonen om samtalet kommer från Göteborg eller är okänt (i båda fallen är chansen att jag ska vilja prata med personerna ytterst begränsad eftersom de antingen kommer från Göteborg och/eller är försäljare). För att bli av med ett okänt nummer som ringer till mig fyra gånger om dagen försökte jag skrämma vederbörande genom att be min turismklass skrika allt vad de kunde när jag svarat. Sedan dess har det inte ringt något mer. De kanske förstod hur jag menade liksom.

Jag vill också hälsa till mamma. Hej, mamma! Slutligen vill jag hälsa till personen som hittat till bloggen genom att söka på frasen ”knulla via telefon” (!) att det inte går.

 

Kommentera

