Ytterligare tecken på att jag är 64+

I fredags satt jag och åt lunch med en kollega. Hennes hemgjorda pesto såg sjukt god ut och jag bad att få smaka. Den var sjukt god varpå jag utbrister: Gud vilken god pesto! Jag måste få receptet på den!!(med betoning på måste). Det finns ingen som gör så förutom människor som är mellan 64 och 95 år gamla. Efter jag insåg vad jag sagt var jag tvungen att skrika högt i personalmatsalen för att skaka av mig likstelheten och dödsångesten. Det funkade sådär.

Nu ska jag åka till studion och mixa saker. Det är fett ungdomligt och coolt.

Kommentera

