De ger sig inte – de okända.

Trots att mina elever skrikit åt dem fortsätter de ringa – de okända. Jag kommer inte att svara. Eller rättare sagt så svarar jag för att ömsom lägga på ömsom andas lite i luren å annat tramsigt, men de ger sig inte! De ringer varje dag flera gånger. Jag undrar om det är samma person, men skulle inte tro det. Avsikten måste ha gått fram. Eller så är det samma person som undrar vad jag ska hitta på för dumt den här gången. I vilket fall som helst kommer okänt nummer aldrig att få prata med mig. Vill man göra det ringer man från ett nummer som finns.

Kommentera

