Om kicki Danielsson och Anna Bok.

Vilka är det egentligen? Någon av dem alternativt en kombination av dem finns med på alla löpsedlar Se & Hör producerar, men vem minns vad de gjort för något egentligen? Anna book finns alltid med i artiklar som ”jag har blivit tjock igen” eller ”Anna Book i tårar. Nya killen var dum (med en bild på Anna book i tårar taget vid annat tillfälle). Kicki Danielsson finns med med löp som ”Kicki på rehab igen. ”Den här gången är det allvar” (bild på Kicki där hon menar allvar).

Kicki är mest känd för det här

och Anna Book det här:

Efter dessa stordåd förstår man ju att dessa personer skapar rubriker 30 år senare eller?

5 svar to “Om kicki Danielsson och Anna Bok.”

  1. Det var ett tag sedan man hörde dessa örhängen. Självklart satt jag bänkad när det begav sig under enhetskulturens glansdagar. Jag håller bara delvis med dig. Anna Book är så dålig så att man rodnar men jag måste säga att Kickis (ja, jag känner henne så väl att jag får använda hennes smeknamn) låt har något trallvänligt över sig. Jag kommer att nynna på den till Champions börjar ikväll tror jag.

  2. Gört! Vem ska man hålla på egentligen?

  3. Jag gillar det exotiska och samtidigt en smula erotiska ukrainska laget Shakhtar Donetsk. Men egentligen har jag starka ekonomiska incitament som gör att jag att hoppas på fler än 1.5 mål i första halvlek mellan Barcelona-Arsenal.

  4. Kikki Danielsson hade så många fler hitlåtar. Nu är hon tillbaka. Anna Book hade mest ABC (möjligtvis Samba Sambero).

    Kikki Danielssons nya album är bra.

  5. […] Tidigare har jag skrivit om Kicki Danielssons öden och äventyr. Det är en mycket spännande kvinna som […]

Kommentera

