Spy12 boost – för lärare.

För några veckor sedan köpte jag sb12- tuggummin. Det var två för en, så jag tänkte testa dem. Till halva priset kostade dem typ 75 :- eller vad det var – helt sjukt dyrt! Poängen ska vara att de ger en fräsch andedräckt under lång tid. Jag bryr mig knappt om om min mun skulle lukta som vanilj och äpplen i flera år för det priset.

Hur som helst kom jag att tänka på att som lärare borde vi ha ett annat tuggummi – spytolv boost!

Har du inte hunnit med att röka och ta en kaffe på rasten? Det är lugnt! Med nya spytolv boost kan du få skitäcklig rök- och kaffeandedräckt i ett enda tuggummi! Köp idag för 75:- Endast för lärare.

My name is Fredrik Pettersson and I support this message.

Kommentera

