Vad är roligast just nu?

Från Norrland kommer humorgruppen Klungan. De träffar mig i magen där jag är som kittligast. Det är helt absurd humor. Jag kan inte ens säga vad det är som är så jävla roligt, men jag skrattar så jag gråter åt mycket av det här. Klippet är från föreställningen ”det är vi som är hemgiften”. Förra veckan var jag och kollade på deras nya föreställning ”se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter”. Bara namnet är sjukt roligt. Kolla på det här. Ta dig tid och låt dem sjunka in.

Ett svar to “Vad är roligast just nu?”

  1. det här är en grym bubblare.

Kommentera

