HerrSoriba/Omarou

Snubben är skön. Han kan lösa alla dina problem! Jag gillar sånna killar. Själv har jag lite ont i magen efter en pizza jag åt och jag är dessutom förkyld. Jag skulle också vilja ha mycket högre lön och en ny mobil. Jag undrar om Herr Soriba kan fixa det. Annars får jag väl vända mig till herr Amarou.

5 svar to “HerrSoriba/Omarou”

  1. p.s. han kan flyga till månen också. det är därför han är internationellt känd.

  2. favvoemma Says:

    en ny mobil? trodde du gillade din iphone!

  3. de gör jag! jag var tvungen att skriva något bar…

  4. Gillar att han är så världskänd men ändå måste sätta upp en pytteliten annons i tidningen!

  5. favvoemma Says:

    tänkte väl! amen snabbt tänkt då freppa!

Kommentera

