Är det en ära?

Jag kanske ska få en råtta uppkallad efter mig. Eller, det är mitt andra namn ”Ulf” som är lite aktuellt för en råtta, men alltså efter mig. Jag har funderat på om det är en ära eller inte, men jag tror att råttan kommer bli älskad av ägaren och väljer därför att se det som en bra sak. Jag hoppas nu att filosofiläraren inte har ett coolare andra namn för då är risken stor att Ulf åker ut ur leken. Filosofiläraren är nämligen smartare än jag. Jo, jag vet, jag är också smart, men den här snubben är en av de två smartaste människor jag pratat mycket med. I den här elevens ögon är filosofimajen Gud och jag Jesus so to speak. Det känns ok. Det är hur som helst roligt att veta att det finns människor som liksom blåser en av banan på det området. jaja, I digress, råttan Ulf. Bra skit.

Trevlig helg!

Ett svar to “Är det en ära?”

  1. klart som korvspad att det är en ära!

Kommentera

