SMS-sex?

Jag förstår att Internetrevolutionen leder till att all möjlig mänsklig samvaro tar andra vägar än innan. Det gäller såklart även sexuallivet. Jag förstår nätdejting, jag förstår webkamerasex, porriga mms-bilder som skickas genom cyberspace för att tillfredsställa oss kärlekstörstande individer. Häromdagen hörde jag dock talas om en variant som framstår som obegriplig för mig, nämligen sms-sex. What the fuck. Det är tydligen ett etablerat fenomen. Jag har aldrig använt mig av det, men i mitt huvud ser det ut ungefär så här:

X: Hej, jag är kåt.

Y: ok. jag också.

X: nu gör jag det här

Y: ok. då gör jag det här.

X: fan vad grymt, men då…då gör jag så här!

och så vidare. Jag förstår helt enkelt inte hur det kan bli upphetsande att ligga och vänta på att den andra deltagaren ska skicka ett sms, men jag är väl för gammal för sånt antar jag.

3 svar to “SMS-sex?”

  1. favvoemma Says:

    hahahahahaha! Det går inte till så freppa

  2. nej, you should be the expert I suppose…

  3. favvoemma Says:

    nej nej inte alls..

Kommentera

